Close

Splošni pogoji poslovanja

Dostava

Naročene artikle vam bomo dostavili predvidoma v treh delovnih dneh. Za dostavo pošiljk po povzetju uporabljamo dostavno službo GLS, za plačila s kartico ali PayPal računom pa Pošto Slovenije. 

Stroški dostave

Stroški dostave so posebej izpisani v vašem naročilu in si jih lahko kadarkoli ogledate. Stroški dostave NE VKLJUČUJEJO provizije za vplačilo poštne nakaznice ali plačilnega naloga, prav tako ne provizije za plačilo preko klika. Provizija za plačilo je v vsakem primeru vaš dodatni strošek.

Pri plačilu po povzetju z dostavno službo GLS ne zaračunavamo nobenih dodatnih stroškov, ne glede na račun plačila (gotovina, kartice).

Plačilni pogoji in cene

Cena velja na dan naročila preko spletne trgovine www.daljinec.si. Vse cene, objavljene v trgovini, so v eurih in že vsebujejo DDV.
Cene ne vključujejo stroškov dostave. V postopku naročila si lahko ogledate tudi znesek DDV. Pridržujemo si pravico do morebitne napake v ceni artikla.

Preklic naročila

V primeru napake pri naročanju preko interneta lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko (04)510-6090, preko elektronske pošte info@gluhicom.si ali preko SMS sporočila na GSM 051/476-000.

Težave pri naročanju

V zvezi s tehničnimi vprašanji in načinom naročanja se obrnite na strokovnjaka, ki je dosegljiv na tel. št. (04)510-6090.

Garancija

Za vse artikle velja garancijski rok najmanj 12 mesecev, vsi daljinski upravljalniki Jolly Line pa imajo 24 mesečno garancijo.

Prodajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo uveljavljate neposredno na sedežu spletne trgovine. Prodajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Prodajalec krije tudi stroške poštnine na servis s Pošto Slovenije. Izdelek morate obvezno dostaviti v originalni embalaži skupaj z računom ali garancijskim listom. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.

Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile ali mehanske poškodbe s strani kupca.
Za izdelke, ki imajo izpisan rok uporabe, garancija poteče s pretekom tega roka.

Baterijski vložki so potrošni material in nimajo garancije.

Odstop od naročila in vračilo izdelka

Kupec lahko v 14. dneh od naročila odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe morate sporočiti pismeno na naslov Gluhicom, Žiri, d.o.o., jezerska 1, 4226 ŽIRI.
Če želite več informacij, nas pokličite na telefon (04)510-6090. Kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Kupec mora po odstopu od pogodbe na svoje stroške blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži poslati v roku 15 dni od pisnega odstopa od pogodbe.
Navesti morate številko TRR, kamor Vam bomo vrnili kupnino. Kupnino Vam bomo vrnili v roku 15 dni po prejemu blaga. Odkupnih pošiljk NE SPREJEMAMO!

Reklamacije

V primeru reklamacije ali če potrebujete dodatna pojasnila, Vam svetujemo, da se najprej obrnete na nas po telefonu (04) 510 6090 ali po elektronski pošti info@gluhicom.si. Strpnost na obeh straneh bo najhitrejša pot za rešitev morebitih problemov.


Close